Osteopatie

Osteopatie je způsob, jak zjistit, léčit a zdravotním problémům pohybem, protahováním a masírováním svalů a kloubů.

Osteopatie je založena na principu, že blahobyt jedince závisí na stavu jejich kostí, svalů, šlach a pojivové tkáně, které fungují hladce dohromady.

Terapeuti používají fyzickou manipulaci, strečink a masáže s cílem:

• zvýšení pohyblivosti kloubů
  • uvolnění svalového napětí
  • zlepšení prokrvení tkání
  • pomáhat léčit tělo

Osteopatie pomáhá s potížemi, které ovlivňují svaly, kosti a klouby, jako například:

• bolest krku
  • bolest ramene
  • bolesti v dolní části zad
  • problémy s pánví, kyčlí a nohou
  • problémy s držením těla způsobené řízením vozidla, prací nebo těhotenstvím
  • bolesti hlavy

osteopathyadjustment-1024x683

TECHNIKY, KTERÉ NABÍZÍME:

Celková Osteopatická Léčba (G.O.T.)

Principy: jedná se kompletní ošetření těla zaměřené na odstranění kloubní a svalové ztuhlosti, které brání dobré cirkulaci tekutin a volného podnětu nervů, a také na podporu samoléčící schopnosti celého těla.

Indikace: zdraví závisí na dobré cirkulaci tekutin a volném podnětu nervů. Celková osteoatická léčba je schopna odstranit všechny překážky. Doporučuje se pro všechny typy nemocí a poruch, protože stimuluje samoléčící síly těla.

Fasciální technika

Tato technika vychází z určitého bodu na těle, ze kterého se šíří nemoc.

Cílem terapeuta provádějící fasciální techniku je snížit omezení pohybu, dysfunkci a nerovnováhu, takže se klouby začnou lépe pohybovat..

Fasciální terapie natahuje pojivovou tkáň a lze ji použít všude tam, kde jsou jakákoli fasciální omezení.

Indikace pro fasciální léčbu:

• poranění svalstva – podvrtnutí, namožení, natažení
  • bolesti hlavy
  • chronická bolest (včetně fibromyalgie)
  • jizvy a pooperační jizvy

Osteopatie pro kolena a kyčle

Bolest kolena

Koleno je největší nosný kloub v těle a je jedním z nejčastěji poraněných kloubů v lidském těle.

Bolest kolena je způsobena řadou nejrůznějších příčin, jako je natažení, výron nebo jeho poškození. Tato poranění mohou být náhlá, jak je často vidět u sportovních úrazů nebo způsobená dlouhodobým opakovaným tlakem na plochu kolena.

Mezi běžné příznaky poranění kolena patří bolest, ztuhlost, otoky, kulhání a obtížné narovnání nebo ohýbání kolena.

Terapeut poskytne klientovi léčbu a pomoc se správným cvičením a poradenstvím.

Bolest kyčle

Bolest kyčle může být způsobena poraněním nebo celou řadou onemocnění. Nejčastější příčinou bolesti kyčle je zánět šlach, problémy se svaly nebo s klouby, které přenášejí bolest z dolní části zad.

Vzhledem k tomu, že kyčle jsou centrem pohybu mezi horní a dolní části těla, mohou mít za následek špatnou kontrolu pohybu a držení těla.

Bolest kyčle je často způsobena nevhodnou pozicí při sedu, nešikovným pádem, u některých sportů, sedavým způsobem života nebo artritidou.

Osteopatie pro nohy

Bolest se může objevit v nohou a kotnících z několika důvodů.

Chodidlo a kotník se skládá z množství malých kostí, šlach, svalů a pojivové tkáně, které jsou vzájemně propojeny tak, aby zajistily pevnost, stabilitu a pružnost chodidla a kotníku, potřebné pro řádnou chůzi.

Existuje celá řada příčin, které vyvolávají bolest nohou.

Mezi nejčastější příčiny patří poranění nohou. Vzhledem k tomu, že trávíme mnoho času na nohou, dochází snadno k podvrtnutí svalu nebo ke zlomení kosti na noze.

Pokud není zranění správně léčeno od okamžiku, kdy k němu došlo, může se nesprávně hojit, což způsobuje později bolest.

Terapeut umí určit zdroj bolesti nohou a léčbu bude aplikovat přímo u jeho zdroje, namísto léčby pouhých příznaků.